Amb la intenció de donar una empenta a la modalitat de Raids d’Aventura i a la corresponent Copa Catalana, l’assemblea del 14 de desembre va aprovar que de cara a la Copa Catalana 2025 s’organitzin tres proves directament des de la FCOC. Aquestes competicions seguiran el nou reglament de Raids d’Aventura de la FCOC i estaran sota les directrius de la Direcció Tècnica de la FCOC.
Per a l’organització de les mateixes es convoca una PLAÇA DE DIRECTOR/A DE CURSA ORGANITZADOR que s’haurà d’encarregar de les tasques de:
– Triar els terrenys i localitzacions.
– Triar els mapes necessaris i demanarà la cartografia a la FCOC
– Obtenir els permisos corresponents tant d’administracions, propietaris com Medi Ambient.
– Establir el recorregut prioritzant l’estratègia.
– Coordinació i custòdia de la impressió de mapes
– Coordinar, buscar i gestionar l’equip de fiteros.
– Coordinar-se amb l’equip Sportident que facilitarà la FCOC
– Coordinar les inscripcions amb la plataforma FCOC
– Redacció i publicació de totes les informacions i butlletins necessaris
– Organització i Gestió de les zones d’aparcament
– Organització i Gestió de possibles premis
– Organització i Gestió de l’avituallament
– Gestió de la furgoneta FCOC i el seu material.
– Recerca i coordinació de l’equip de voluntaris que calgui.
– Gestió dels serveis sanitaris necessaris
– Gestió dels WC
– Gestió del lloguer de tot el material específic que calgui per a proves especials (caiacs, tir amb arc…)
La FCOC, per a l’organització d’aquestes proves proporcionarà i assumirà el cost de:
– La cartografia dels mapes necessaris
– El sistema Sportident i la persona que el gestioni
– La persona responsable de fotografia
– El sistema d’inscripcions
– La promoció a través dels diferents mitjans FCOC
Per a cadascuna de les curses es pagarà un total de 1000 € nets i 5 € més per a cada inscripció que passi de les 100 persones.