Selecció catalana Curses orientació
Sota la direcció tècnica de Pau Llorens, la proposta és ambiciosa amb els orientadors d’elit i júnior i posa les bases per una gran tecnificació dels més joves que doni els seus fruits en els propers anys.
El projecte és multidisciplinari i pretén aglutinar quatre modalitats per donar una potent base tant en O-Peu, Rogaine, Raid com MTB-O.
Objectius generals
- Donar el màxim suport als esportistes Catalans per millorar esportiva-ment i participar en competicions interna-cionals d’alt nivell.
- Aconseguir els millors resultats possibles en les competicions interna-cionals en les quals es competeixi com a Selecció Catalana.
- Treballar en forma de piràmide, la base és el més important.
ELS EQUIPS
- El grup base 2022 té com a objectiu generar hàbits d’entrenament i plantejar objectius de rendiment. Els criteris de selecció els podeu trobar en el document adjunt.
- La selecció absoluta 2022 O- Peu té com a finalitat oferir entrenaments als esportistes més experimentats per a facilitar la consecució d’objectius internacionals.
- La selecció junior 2022 O-Peu ha de suposar el pont entre el grup base i l’equip sènior amb objectius tant a nivell estatal com internacional.
O-Peu | Rogaining | MTB-O | Raid | |
Selecció Absoluta | 4 orientadors/es | Participació al WRC Rep. Txeca | Participació al Campionat d’Espanya a la Rioja | Properament |
Junior (18-23) | 6 orientadors/es | Participació al WRC Rep. Txeca | ||
GTO (12-18) | 18 Esportistes de les categories Infantil, Cadet i Juvenil. |